Termín SEO se stal jakýmsi zaklínadlem moderního webdesignu. Každý zodpovědný tvůrce webů se při tvorbě WWW stránek zaobírá nejen tím, aby měla webová stránka pěkný design, ale také tím, aby byl její obsah dobře strukturovaný, srozumitelný a snadno tříditelný pro internetové vyhledávače a jejich roboty. SEO je zkratkou pro Search Engine Optimization, tedy optimalizace www stránky pro internetové vyhledávače.
Otázku proč optimalizovat stránky pro vyhledávače a 'zdržovat' se něčím jako je SEO optimalizace ani není třeba pokládat. Každému webdesignérovi, tvůrci a majiteli stránky jde vždy o to, aby jeho stránku navštěvovali ostatní uživatelé a to pokud možno často a ve velkém počtu. To se však může stát jen tehdy, budou-li mít šanci se k ní při vyhledávání přes velké množství konkurenčních stránek dostat...
Zjednodušeně můžeme říct, že cílem SEO optimalizace každé www stránky je dostat jí na co nejvyšší příčku ve výsledcích vyhledávání slova nebo fráze, která s konkrétní webovou stránkou souvisí.
Relevantnost hledaného slova nebo fráze např.: 'Webdesign' či 'tvorba www stránek' k dané stránce, je jeden z důležitých klíčů, podle kterého internetové vyhledávače seřazují výsledky vyhledávání. Dalším důležítým faktorem na www stránce je použití vhodných klíčových slov, která lze očekávat jako dotazy uživatelů pro internetové vyhledávače. Správnou četností (hustotou) těchto slov na stránce je možné výrazně zvýšit návštěvnost webu.
Při těchto úpravách je však nezbytné dávat pozor na přehnanou seo optimalizaci. Tu již vyhledávače tvrdě trestají a stránka se tak může v žebříčku výsledků vyhledávače propadnout velmi hluboko...
Samotné vyhledávače se brání přehnané snaze o SEO optimalizaci brání a snaží se zlepšovat své schopnosti, aby dokázali kvalitu obsahu každé webové stránky ohodnotit bez ohledu na kvalitu kódu. Hlavním důvodem je, že SEO jde proti podstatě financování vyhledávačů. Cílem provozovatelů vyhledávačů je totiž především zisk z reklamy a umístění placených odkazů na přední příčky výsledků vyhledávání. Pokud majitelé webových stránek utrácejí své finanční prostředky za lepší pozice ve vyhledávačích jinde, vyhledávačům se to logicky nemůže líbit.
Naším cílem je vytvořit pro Vás, s pomocí důkladné a bezpečné SEO optimalizace, takovou www stránku, která nezůstane pozadu za ostatními, ale bude v tomto nelehkém SEO-soupeření vždy na těch nejvyšších příčkách výsledků vyhledávačů.
K personalizaci obsahu, poskytování funkcí sociálních sítí a analýze návštěvnosti používáme cookies.
Nutné cookies pomáhají, aby byla webová stránka umožňovala základní funkce jako navigace mezi jednotlivými stránkami webu a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.
Preferenční cookies umožňují, aby si webová stránka zapamatovala informace, které mění chování a vzhled. Je to například preferovaný jazyk nebo region, kde se nacházíte.
Statistické cookies nám pomáhají, abychom porozuměli, jak návštěvníci používají tyto webové stránky. Statistické cookies anonymně sbírají a sdělují informace.
Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit relevantní reklamu na tomto webu, sociálních sítích a webech napojených do reklamních sítích. Relevantní a zajímavé reklamy jsou pak přínosné jak pro jednotlivého uživatele a tak pro vydavatele a inzerenty třetích stran.
Více si o zásadách ochrany osobních údajů na dyso.cz můžete přečíst zde.